woensdag 25 september 2013

Bezoek van de meester van het Universum

Vandaag stond ik op. Ik was niet zo vrolijk. Het LK (kies zelf lief klein of lastig klein) Samje had mij de halve nacht wakker gemekkerd. Yes verkoudheid en tandjes krijgen…De ideale combinatie ;-) Om 5:30 stond Eva naast me. Die heb ik tot 6.00 bij me kunnen houden, toen werd ook Immanuël wakker.

En ik was zo moe.. Nadat alles en iedereen omgekleed was en eten had, was ik k.o. Ik keek naar mijn 3 musketiers. Ik dacht eraan dat ik vanavond weer alleen zou zitten, en morgen ook.

Toen voelde ik plotseling de kracht van God. En zachte stem vroeg”wie is er nu de meester van het universum?” Ik antwoordde:”U natuurlijk”. Ik werd bemoedigd en versterkt door onze Goede Heer. Het is fijn om een God te dienen met wie je een relatie hebt. Die van je houdt en je bemoedigd.

Het leven kan soms zwaar zijn, maar zo’n aanraking van God. Zijn liefdevolle aanwezigheid ervaren, dan kan je er weer even tegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten