donderdag 9 januari 2014

Zo, vandaag moet ik de router verwisselen, daarom heb ik dit bericht woensdag laat maar getypt;)

Zaterdag heb ik een van de minst leuke werkzaamheden in een huisvrouwen bestaan gedaan: het opruimen van de kerstversiering. De feestdagen zijn voorbij, maar de winter nog lang niet.... Gelukkig kunnen wij christenen het ook in de winter gezellig maken. Met bord spelletjes en mooie verhalen vertellen. Ook leuk is om eens buiten de stad te rijden en sterren te kijken. Wat zullen de kleintjes er veel zien... Dan begrijpen ze het verhaal van Abraham ook beter.

Anyhow.  Het opruimen was dit keer best leuk. Eva hielp mee met aftuigen (en dus heb ik volgend jaar nieuwe ballen nodig ;)) En Sam sleepte de takken van de kerstboom naar de doos. Volgens mij heeft hiij echt de verkeerde naam. Niet Samuël, maar Sam-son. Zo sterk voor een klein jongentje. Het was echt gezellig. Alles zit nu weer in dozen, ook de zelfgemaakte versieringen van de kleintjes en wacht op de volgende kerst. Waar zal de boom dan staan? Hopenlijk in een nieuw ruimer huis met enn tuin.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten