zaterdag 4 mei 2013

Een kaartje..

Afgelopen woensdag was mijn man met de oudste twee naar het bos. Dat kwam mooi uit, want binnenkort hebben we een bruiloft, en ik had geen (zelfgemaakt) kaartje meer. Gekocht vind ik nooit wat... Dus nam ik de kans waar en heb samen met Samje de volgende kaart zitten maken.


Ik vind m best mooi geworden. Het knipvel is van de Euroland voor €1,00 per 10 vel in een pakket. Het hart stickertje komt daar ook van daan. Het achtergrondpapier en de goudkleurige randstickers zijn van de action. Het witte geur karton heb ik 10 jaar geleden op een beurs gekocht. Maar het geurt nog steeds. Dat is kwaliteit :-)

Vandaag wordt ons Samuel (Samje) 1 jaar. Dus ik ga nu snel even alles netjes maken. Eerst maar de kleintjes onder de douche vandaan vissen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten